RestoToken - ICO İNCELEME
Herkes, bir vatandaş için yiyeceklerin enerji aktivitesi, güç, vücut için yapı malzemesi kaynağı olduğu gerçeğinin farkındadır. Elbette, yeteneklere saygı duyduğunuz farklı yemeklerden çok keyif alabilirsiniz. Her zamanki sıradan vatandaş 3 günde hafif bir günde 3 kez yemek yapar ve daha iyi nerede yapılacağını seçer: evde veya restoranlarda ve kafelerde. Çeşitli tatlar içeren 100 yemek mekanının hemen her günü açıktır: omnivorlar, vejeteryanlar, veganlar ve çiğ yiyecekler için.

Ancak herkes dünya çapında popüler ve tanınabilir markalar ve barlar, McDonald's, KFC gibi fast food restoranları ile istikrarlı bir şekilde gelişebilir ve rekabet edemez ve sonuç olarak, işletme belirli bir süre sonra çökebilir. Kişisel marka tanıtımında ve müşterileri ile karşılıklı işbirliğinde yetkili uzman bulunmamaktadır.
Yani, birçok iş adamı hayatlarında yakınlarda dolaşan potansiyel müşterilerinin beğenilerini dikkate almaz, yeni yemekler ve yeni promosyonlar hakkında rapor vermez ve bu da mobil cihazların uygulanmasıyla birlikte uygulanması kolay bir yöntemdir. talepleri yardımcı para eki ile yapılır.
Ve şimdi, müşteriler, sadık nötrlüğün kapsamlı ve üretken bir yazılım geliştirmesinin enginliğine çekiliyor ve bu sayede müşteriler, iyi ödüller kazanıp hediye alma şansına sahip oluyor. Ancak bu sistem neredeyse her mağaza için kabul edilemez. Beslenme alanında var olan bir engel ile benzer, benzer problemleri çözmek için, yazılım konseptini RestoToken adıyla almıştır.
Bu başlangıç, restoranların, kafelerin ve ikramların kesintisiz ve potansiyel müşterileriyle doğrudan iş birliği içinde, bu uygulamayı herhangi bir ticari girişime entegre etmesine ve faydalarından yararlanmasına olanak tanıyan blockchain teknolojisini kullanarak merkezi olmayan bir platform oluşturuyor.

Bu hizmet, büyük restoranlar ile eşit rekabet için yüksek kalitede ve en iyi pazarlama hizmetleri ile kişisel katılımcılara sunulacak ve küresel ölçekte etkili bir sadık tarafsızlık sistemi dahil etmek kolaydır. Bir işadamı kendi müşterilerinin isteklerini görecek, onlara hızlı bir şekilde cevap verecek, bütçe fonlarını planlayacak ve uygun şekilde kullanacak, tek bir yerde geniş veri tabanlarına sahip olacak ve sürekli müşterilerin ihtiyaçlarını karşılayacaktır.
Bu site türünün ilk örneğidir ve şimdiden popülerlik kazanmaya başlamıştır, mevcut IBO proje programları arasında yüksek popülerlik oranlarına sahiptir. Ekosistem, kendi RestoToken'ını kişisel olarak kullanacak, bu da insanların doğru alanı ve zevk tercihlerini bulmalarına yardımcı olacak, Daha Fazlası Dürüst ve dışa dönük incelemeler için, bir arkadaşın arkadaşlarına tavsiye etmeleri onlar tarafından ödüllendirilecek ve satın alma masraflarını karşılamaya devam edecektir.
Dinlenme alanı, gıda sektöründe bir devrim yaratabilmekte ve istenen sonucu elde edebilmekte, onlar için jetonlarını uygulamaktadır ve% 10'luk prim 9 gün boyunca yürürlükte kalmaktadır. Aralık 2018'in 14 aylık biter. Bu düşünce, yeni ürünlerin sayısını, satıcılar ve müşteriler arasındaki iş ilişkisinde bir artışla, gıda ürünlerinin zaman açısından test edilmiş sıralaması pahasına artıracaktır.
Dijital para endüstrisi hız kazanıyor ve RestoToken hızlı hareket eden uygulamalar aracılığıyla operasyonel bildirimin kabul edilebilirliği konusunda kişisel sahipler için bir sürpriz olacak, kriptoçarlık ile herhangi bir girişimci etkinliğin teşvik edilmesiyle etkin ve etkin bir şekilde etkin ve etkin bir şekilde ödüllendirilecek. uzun vadede fiyat olarak.
Daha fazla bilgi:
Htt Web sitesi https://restotoken.org
➤ Teknik İnceleme https://restotoken.org/docs/WhitepaperRestoEN.pdf
IC Resmi ICO YAN ipliği https://bitcointalk.org/index.php?topic=5047108.0
➤ Telegram topluluğu https://t.me/restotoken
Htt Facebook https://www.facebook.com/RestoToken
YAZAR:Lilis27
ETH:0x66e38DC97178062efc27d0940CE5e66be206416E
Komentar
Posting Komentar